fredaaaaag

har precis duschat och elina har åkt hem.. igår kväll gjorde vi inte så mycket,vi käkade kräftor och kollade på tv.
vi gick ut ett tag och då ringde martin,så han nisse och danne kom. martin ville ha sällskap när han skulle sjutsa hem nisse,så vi trängde ihop oss i epan och åkte och lämnade nisse..
vi tog grusvägen hem till nisse (allmänningen) och där mitt ute i ingenstans står det en husvagn och en bil, ingen svensk bil. och husvagnsdörren stod och blåste,det var som om man var med i en skräckfilm,hahah alla va lite smårädda,men vi åkte förbi 3 gånger och tuta och stod utanför och dryga.haha,elina höll ju på att skita på sig! tillå med martin va lite rädd,haha. jag med för den delen.. men husvagnsdörren va stände sen när vi åkte förbi andra gången,och nån måste ju ha varit där,för vem skulle lämna bilen och husvagnen bara sådär.. hmm.läskigt. ;D

ikväll blir det bio med mamma. elina och linn ska också på bio men dom vill se harry potter,men det ville inte jag och mamma så vi ska gå på män somhatar kvinnor. kan ju hoppas på att den är bra!
sen får vi väl se vad som händer efter bion,inget speciellt tror jag..

på måndag blir det rättvik,så får väl se om man har nån sovplats.. annars vettetusan vart man ska ta vägen. hmm.

haha,juste elina vile sminka mig igår så hon fick det,så snäll som jag är, fast att jag hatar när andra gör det på mig.
och så här fint blev det,hahaa ;D (ignorera mina oplockade ögonbryn ;) )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0