lördag

att man aldrig får sova ut riktigt länge.. telefonen ringde halv 7 i morrse,och jag frågade personen i andra änden om han visste vad klockan va? "neej,berätta! :D" sa han skit glatt.
blir lite små sur när man ringer å väcker mig,sen pratar personen i fråga med alla andra samtidigt som han ska prata med mig. det gör mig sur.plus att efter 2 minuter så lägger han på och ringer upp efter en halvtimme och sen lägger på igen.. pucko :p

idag fyller moster min år,så det blir mat och fika där :)
pappa har köpt två nya övningskörningsskyltar nu,så nu är det bara ut å köra igen ;D
elina vil ha med mig på fest ikväll,men jag har fan inget att dricka.. men man kan väl kanske gå på fest nykter?
jag vill ha måndag nu,för då blir det rättvik,och jag slipper gå och vara lite små orolig över vissa saker..
hoppas det blir en bra vecka där uppe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0