torsdag 23 juli

jahapp.. skulle ha åkt till rättvik idag,men det blev inte så.
åker på måndag istället.elina och amanda skulle ha åkt med,men nu ska elina göra prov på måndag så hon kommer ju inte åka med den muppen.. men jag hoppas på att amanda åker med iallafall,annar jävlar! haha ;p
vi har ju redan planerat allt ju,haha ;p

sitter och väntar på elina just nu,hon skulle ta bussen hit,vet inte vad vi ska göra,men jag ska försöka röjja upp i mitt rum som ser ut som ett bombnedslag,hatar å va där inne just nu.
ska åka med mamma och slänga kartonger å grejse sen också.

-

du är den som kan få mig att bli ledsen på bara nån sekund,men också den som kan få mig glad på en sekund



Kommentarer
elina

jag ska visste med

2009-07-25 @ 00:58:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0