fredag 22/4

ja vart ska jag börja,i onsdags hade jag ju kalas här,och det var färgtema,det var riktigt kul,för alla gick verkligen in i det,alla hade sin färg,och jag är jätte nöjd men kalaset :D och tack för alla fina presenter! :D
jag orkar inte skriva i detalj vad vi gjorde,men vi käkade mat,käka efterrätt och spelade våghals,haha,och som vanligt när det gäller dom där brudarna så blir det ju mycket tokerier,hahah!
en mycket rolig kväll!! :)

igår  va jag hemma hela dagen,jag ville hitta på nånting så jag åkte till elina och va där hela kvällen,inte för att vi gjorde nått vettigt men haha,jag fick övningsköra på vägen hem iallafall,det va kul :D körde mammas bil nu för första gången,(audin) alltså :p den va mycket skönare att köra en pappas bil,fast pappas bil är bättre för där sitter man mycket högre upp..

idag vet jag inte vad som händer,amanda och jag vill åka till gränby,men jag vet inte om mamma vill köra dit,hon börjar ju också bli sjuk,å sen skulle hon skura toaletterna också.. menmen,annars får man väl roa sig själv..tråk.

här får ni en bild på stjärnan själv,haha. jag var färgen röd :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0