fredag 29/5

ledig idag,ganska så skönt.åkte in till stan runt 12 och mötte elina och petra (elinas kompis) gick på stan ett tag,sen åkte jag och elina hem till mig,efter nån timme kom karin också :) vi satt och väntade på mamma så vi kunde ringa och beställa pizza,sen fick jag övningsköra dit och hem,och jag tycker själv att det gick bra :) vet inte riktigtt vad dom andra tyckte men,haha.Vi satt ute och käka allihopa,sen har vi suttit ute hela kvällen och pratat och bara umgåtts,mamma och pappa tog cyklarna och cyklade över till nån granne tror jag,hemma är dom inte iallafall haha.
Nu har jag nästan precis pratat med amanda i telefon över en timme,allting mellan himmel och jord har vi pratat om,och jag tycker verkligen om att bara prata om allt,även fast man inte kanske behöver prata av sig,man bara pratar om precis allt,och det är så bra att vi kan göra det med varandra! tror att alla nästan behöver nån att bara kunna prata  med om vad som hellst.Tur att jag har den där Amanda Grahn! :) ;)

-

I can almost see it
That dream I'm dreaming but
There's a voice inside my head sayin,
You'll never reach it,
Every step I'm taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking but I
I gotta keep trying
Gotta keep my head held high.


Kommentarer
Amanda Grahn

Haha ja fan va vi babblar :P , men det är som du säger, det är skönt att bara babbla om allt! jag tycker det är tur att jag har dig med :D <3<3

2009-05-30 @ 00:43:53
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
Karin

2009-06-04 @ 14:36:45
URL: http://ilovekaren.blogg.se/
karin

Haha jag råkade posta en tom kommentar, men det jag skulle skriva var att du fick godkänd på körnningen från min sida :P

2009-06-04 @ 14:37:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0