lördag 16/5

ja,dom senaste inläggen va jag lite sur,men egentligen var det inte så farligt,haha. jag har blivigt så  kännslig på sista tiden,menmen  "sååånt e livet,sååånt e livet"  (8)    haha ;p

linn fyllde ju år igår så det kom lite folk över å fika :)
alltid trevligt!

under natten har min hals tagit livet av sig,jag har skit ont i halsen. hade det för ungefär 2 veckor sen med,så jag kanske får halsfluss precis som linn hade för ett tag sen,vem vet..
det suger hårt iallafall.

imorse vaknade man av att höra peters ljuva stämma i hallen ropa "hallåå,allt bra!"
klockan va ju faktiskt halv 11,så jag pallrade mig upp och pratade med peter och lange :p
langes tändstift var dött,så snälla lilla jag gjorde nåra samtal så var det fixat,hahahah!

nu om en liten stund åker jag och mamma in till stan,jag ska handla halstabletter!!
hörs sen! hejhej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0