lördag 2/5

jaa,sista april va rolig :D visst vissa grejjer kanske inte va så roliga,men vad är en sista april utan dramatik liksom :p
jag amanda och elina vart hämtade hemma hos mig,johan och rickard kom med vanen. vi fortsatte till skyttorp och hämtade nyman och vicky. sen till ärentuna för att hämta öl,sen hem till larsson i bälinge för att hämta honom :)
sen bar det av till sala,skit skojj :D
åkte hem runt kvart i två,va hemma runt tre och gick å la oss :)
dagen efter åkte vi inte hem fören runt 6 på kvällen,sen va jag bara hemma hela dagen somnade ganska fort i sängen sen runt halv 11.

idag har det vart vägstädardag hemma,så va med på det och fika och grillade lite korv.
ligger ute hos isis jusst nu och solar och pratar lite :)
ikväll blir det party igen ;D

en bild på mina snygginga får avsluta det här inlägget :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0