lördag 30/5

igår kväll när jag skulle sova,låg jag i sängen,hade fortfarande lampan tänd,å så kollar jag snett ner på madrassen,å där kryper det ett litet litet djur,jag tog dosan och slog allt jag kunde,å det bara knastra när jag bankade på den,hahah. sen tog jag med mig det lilla lilla djuret å visade mamma,för jag trodde att det var en fästing,men det var det inte.sen kollade jag igenom sängen lite snabbt så det inte fanns nå mer äckliga kryp! hatar när det finns djur i sängen,uscha!

sen var det bara att försöka somna,men då ringde en något rund under fötterna,Martin Landberg och ville prata lite,haha.
ja,sen efter det samtalet var det bara försöka somna om igen,men vaknade efter en timme av att telefonen plingade till igen.....
då va jag alldeles kallsvettig,så jag tror jag måste ha drömt nånting.sen var det bara att försöka somna,IGEN..
gick inte så bra att somna,sov lite halvtaskigt inatt,vaknade runt halv 8 i morrse,men jag tänkte inte gå upp då,så jag somnade om.

gick upp halv 11,käkade lite och åkte till isis,har varit med henne hela dagen,inte gjort nått vettigt alls.
jag vann över henne på poängpoker :D:D hhahaha,första gången!

nu har jag precis ställt in mina klyftpotatisar i ugnen,dom andra ska käka potatissallad till köttet men jag är så trött på det.
ikväll blir det till att dricka en skvätt skrattvatten så man blir lite glad och trevlig!:)
ha en bra kväll allihopa,för det ska iallafall jag ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0