lördag 9/5

dagen startade ungefär halv nio idag,gick upp käkade frukost klädde på mig,sen kom isis och vi väntade på familjen grahn,för vi skulle åka med dom in till brantan.
det var ju 50års jubileum som vi åkte dit för att kolla på.
en trevlig dag tycker jag :)

ikväll händer det inte så mycket,mamma och pappa är ju å åker båt,så vi får sova helt själva inatt.
lite läskigt tycker jag att det är,men det är ju bara att vänja sig,snart ska jag ju sova själv i frigge :p
men det ska nog gå bra :)
jag ska ta och kontakta min vän amanda grahn lite senare iallfall,ska höra vad hon har för planer för kvällen :)
elina ska iallafall komma hit efter att hon käkat,och vi ska nog bara kanske ta nån öl  å bara myyyysa i det fina vädret  haha :D så som det låter nu iallafall ;p

nej,vi hörs hörrni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0