måndag 11/5

kort dag idag,först bygglektion,och den bestod väl mest av lite mindre snälla ord om Tage!haha.
sen hade vi engelska där vi hade mest information,och svara på en blankett om HPV.
vi tog bussen till station,och såg att alla cyklar hade nå gröna grejjer på sadeln,så vi gick å kolla,och om man tog bort den där gröna saken (som jag tror ska skydda om det regnar,så kan man bara ta bort den sen så man inte blir blöt,)
i den där gröns saken ligger det två små godispåsar :D :D så det va ju bara att gå och ta av dom där så hade man ju lite godis :D

min mage har inet varit som den ska sen i förrgår,men jag vet vad det är nu.antingen halsbränna eller magkatarr nått utav dom tror ialafall mamma att det är.
har iallafall tagit en novalucol nu som ska hjälpa,hoppas på det iallafall!

och jag blir så jävla less på mig själv,mitt jävla humör går upp och ner HELA tiden!
igår kväll vart jag sådär "deprimerad" och kunde inte tänka på annat än dåliga saker,och till och med grina en skvätt.
det där är liksom inte jag,
men idag,det är som att ha vänt på en hand,idag är jag glad och har tänkt att allt det dåliga löser sig alltid.
och att vissa saker får bli som dom blir.
men det är fan inte kul när det bara helt plöttsligt vänder till det dåliga,och jag bara inte vill vara med längre.
det suger så jävla hårt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0