måndag 18/5

gick inte till skolan idag,jag kände mig inte så pigg i morrse när jag gick upp,tog en alvedon och gick och la mig igen.
runt klockan halv 11 ringde elina,så vi bestämde att vi skulle ses på stan,va tvungen att åka in för att hitta nått rött tills på onsdag,så jag köpte mig en klänning,sen i morgon ska jag inhandla röda leggings också hehe :P
ska iväg till isis om nån timme också och hämta röd ögonskugga och ett rött band :p
och jag kan börja övningsköra  nu :D:D vi fick papprerna idag,så är det bara till å köra mycket!

hehe.det va lite komiskt,jag tänkte i morrse att när jag får papprerna så skulle jag ut å köra samma dag,och sen idag när jag hämtade posten så fanns papprerna där  :D:D då vart jag glad!

i morgon blir det skola som vanligt,inte alls lång dag i morgon,så det är skönt.
linn börjar bli förkyld igen,och pappa har feber. snart kommer väl mamma också och säger att hon är sjuk,
men hemma på onsdag ska dom inte vara iallafall,nejnej.det går inte!

nä nu ska jag vänta på att pappa ska ha vilat klart,sen ska vi ut å köra :D:D
hejhej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0