måndag 25/5

ledig idag,mycket  skönt kan jag säga,plus att det är fint väder idag.
har suttit ute i solen en stund,jätte skönt!
har käkat frukost för ett tag sen,inte så värst gott,har ingen större aptit just nu..men jag käkade ju inte för en 5 igår,å sen ingenting mer,så jag tvingade i mig lite frukost..
jag har fåt som små små blåmärken på låret,vet inte vart dom kommer ifrån,dom gör inte ont heller,dom har nog bara kommit av sig själv :s konstigt.

-
jag måste bara nämna att jag tror jag har världens bästa kompis,sms;et som jag fick igår rörde verkligen,jag tror aldrig jag har gråtit så mycket över ett sms,och får man mig att gråta så mycket,ja då har man lyckats bra,alltså på ett bra sätt menar jag nu.jag vill bara säga tack för att du finns här,och att du förstår!
jag tror inte att det är många som gör det,men det känns så bra att veta att du verkligen finns där till 100 %!



Kommentarer
Amanda

<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-25 @ 16:06:46
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0