måndag 4/5

ja,den här morgonen började inte bra.. vaknade runt 6 och insåg att jag börjar bli sjuk,jag snorar och nyser var tjugonde minut.halsen är på gång att balla ur den med!
lite senare skickade amanda sms och sa att hon har mitt busskort,så jag vart tvungen att betala bussen idag.
och inte nog med det,när jag står och ska spreja håret får jag fetaste droppen i ögat,och et sved nått så in i h*lvete!
när jag sen ska knata till bussen kommer jag inte ihåg vart jag lagt mina jävla nycklar till skåpet,så jag sket i att leta i dom och gick istället. sen kom det en buss så jag knatar på,sen hör jag linn bakom min som frågar om jag verkligen ska åka med 164;an. men neej det skulle jag ju inte så de va ju bara att gå av igen.. plus att vädret suger idag!!

aja,vi hade ingen bygglektion idag,det kom ut folk från olika företag som skulle berätta om sina yrken så hela bugglektionen gick åt till det.
hade engelska sen slutade vi,jag och josefine gick ner på stan kollade runt lite efter present till fredrika som fyller år på lördag :)
köpte med mig mat hem och ska snart käka den,ska ta bussen som går 15.55 till stan igen,ska ju på den där övningskörnings kursen idag.

i morgon fyller jag år,visst jätte kul,men 17 är en sån värdelös ålder. plus att det blir första födelsedagen utan farmor :/
jag saknar henne faktiskt riktigt mycket ibland..
kommer alltid ihåg när man var liten,när man bara fick typ en sked varje år man fylllde år,man tyckte det var skit tråkigt,men nu har man ju det som ett  minne istället :)

nej nu vart det ett långt inlägg,men vi hörs nog i morgon skulle jag tro :) kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0