söndag 10/4

igår kom först elina hit,vi satt och pratade kollade på tv och drack lite alkohol.
ett tag senare ringde amanda och ville komma över,och såklart fick hon det! :)
så vi satt här hela kvällen och ade det riktigt trevligt :) mycket skratt!
som vanligt ;p

idag gick vi inte upp fören halv 12,gjorde frukost å sådär sen åkte amanda hem,jag och elina la oss och kollade på tv tills elina också åkte hem. en trevlig helg :D

amanda skickade sms nyss om att hon antagligen är magsjuk,så vem vet,kanske ligger här snart och spyr jag med.
återstår att se,men för tillfället mår jag bra!

tack för i helgen tjejer ;D


Kommentarer
Amanda som är magsjuk

hoppas att inte du också blir det, tack själv <3

2009-05-10 @ 21:07:35
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
till amanda;

nej,än sålänge har jag inte spytt,men jag är inte så bra i magen,men jag mår inte illa eller nått,så det är nog inget. :)<3

2009-05-11 @ 07:04:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0