söndag 17/5 andra inlägget

jag känner mig helt slut i kroppen,även fast jag inte gjort nånting alls idag.
det måste bero på min jävla förkylning,halsen har börjat blivigt bättre iallafall,men jag nyser  som aldrig förr!
kittlas i näsan,och det blir tårar i ögonen..mindre kul.

tänkte att jag skulle skippa skolan i morgon,men jag gör inte det.måste ändå till stan och fixa nå röda leggings eller strumpbyxor tills på onsdag :P
hoppas det blir kul,jag vill ha kul iallfall och bara vara med dom där underbara människorna som gör dagen lite bättre ;)

fan nu kom jag på att jag glömmde den röda ögonskuggan hemma hos isis,hehe.
men jag får ta den nån annan dag  :P

(haha isis,jag å pappa har varit in till stan och köpt glass xD )

pussåkram


Kommentarer
isis

ja jag såg ögoonskuggan när jag gick upp till mitt rum, haha. ja men nu är de ju lugnt, jag har ju redan ätit glass. nog för att de var en jätte tråkigt glass men.. :'( haha xD

2009-05-17 @ 20:13:16
URL: http://isislarsson.blogg.se/
till isis

hahah,men vi köpte en ganska tråkig glass vi med ;p bara vanlig vaniljglass :P

2009-05-17 @ 20:19:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0