tisdag 19/5

kort dag i skolan som vanligt på tisdagar,eller ja,som alla andra dagar nästan.
efter skolan tog jag och kossan bussen ner på stan för att handla in för i morgon,vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt. men det löser sig,elina kommer och hjälper mig i morgon iallafall så då kan ju hon baka oh jag fixa resten.

och jag har blivigt tveksam på klänningen jag ska ha i morgon,jag vet inte om jag ska ha den...
och så måste jag handla röda leggings,jag vet inte hur det ska hinnas med,men ja vi får se..
kan ju hoppas på att det blir fint väder i morgon iallafall,så man kanske kan sitta ute!

jag va ju ute å övningskörde igår,men jag tycker pappa mest säger fel saker,haha,han bara gormar om en massa saker,
jag tycker att det ska gå fort,man ska ju liksom komma nånstans när man kör,men det tycker tydligen inte han.
men inte ett ända motorstopp eller nånting sånt, :D det är ju positivt iallafall :D
körde i bälinge sen ut vid ulva korset, sen 272;an hem.
får e om det blir nån övningskörning idag,skulle inte tro det,men man vet ju aldrig.
haha,pappa sa ju att jag fick köra med mamma hädanefter hahaha,men så kommer dte ju inte bli,hon jobbar ju alltid sent,så det kommer nog bli mest med pappa ;p han får fan dras med mig iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0