torsdag 14/5

igår efter skolan åkte jag ner på stan och träffade isis,vi gick och köpte mat och åkte hem till mickis och käka.
vi va själva där så vi käkade först och sen duschade vi.(inte tillsammans) haha.
sen kom mickis och vi började fixa oss i ordning.
kajsa kom lite senare också,och sen åkte vi ner på stan nästan direkt.där träffade vi hela skocken med fulla och glada karlar haha. vi traskade in,fick vänta jätte länge och sen fick vi gå in och sätta oss för att äta middag.
det var trevligt,synd bara att man inte fick vara kvar så länge..(jag och isis är ju inte arton,så vi fick gå klockan tio)
men det var god mat och god efterrät plus trevligt folk :)

idag gick jag upp nästan halv sju,jag va så lat och orkade inte gå upp klockan sex,så jag drog mig ett tag.
jag sov ju med sminket,så sminka mig behövde jag ju inte heller göra,bara att gå upp å käka frukost och klä på sig,skit skönt!
senare när jag skulle till bussen så retade pappa mig om att han skulle få sitta i en varm å skön lastbil,medans jag var tvungen att stå ute i regnet och vänta på bussen,meeeen både jag och fredrika satt inne i busskuren,så sen första 844 åkte förbi,men det gjorde ju inte så mycket tänkte vi för det kommer ju en till efter,men neej den åkte också förbi oss,fast han såg oss.. plus att dom var för tidiga.suck.
men jag hann ringa pappa innan han åkte så jag fick skjuts av han iallafall,i en varm och skön lastbil haha,det vart ju en omväg för honom,men mycket skönare för mig :D

idag har jag kollat runt lite på internet,försökt hittat när dom släpper vilka som ska vara med på allsång på skansen,men det kommer dom inte göra fören lite längre fram,i slutet av maj eller i början av juni skulle jag tro :p
men jag ska fan dit i årigen,de va ju riktigt jävla skojj :D

här har vi värstingarna vi va å kolla på förra året :D
Little Gerhard, Rock-Olga, Rock-Ragge och Burken!



Kommentarer
isis

ja jag vill också till skansen i år igen, skojjigt värre! :)

2009-05-14 @ 16:36:31
URL: http://isislarsson.blogg.se/
Amanda

Vi lär åka igen :)

2009-05-14 @ 17:45:28
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
Anonym

till amanda&isis: jaa det är klart vi ska åka :D bara det är nå bra artister :D

2009-05-14 @ 22:16:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0