torsdag 28/5

nu har jag suttit en timme och tänkt att jag ska gå och lägga mig och kolla på film,men jag har fastnat här haha,lätt hänt :p
i morgon är vi lediga,sova länge ska jag göra,eller ja iallafall fram till halv 11,för då ska jag ringa elinavagina ;D
ska sen åka in till stan för att möta upp den muppen,hon ska leta bebiskläder till sin kusins unge,jag hjälper mer än gärna till med det,haha! sen vad som händer resten av dagen/kvällen har jag ingen aning om,antagligen kanske elina skulle följa med mig hem,sen kanske vi hittar på nånting med amanda eller isis eller nån,ingen som veet! ;D

nej,tror jag ska göra mig lite varm oboy och kolla tv eller film nu, vi hörs! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0