torsdag 7/5

hahaha,ja vart ska jag börja xD
det "stora" samtalsämnet här hemma idag tror jag är min så kallade "lilla"systers födelsedag xD
det började redan i morrse vid bussen,ojojoj.
till en början fick inte släkten komma,nejnej,bara en massa kompisar va bjudna och resten av familjen skulle inte få vara hemma.glöm det tänkte jag,jag ska fan vara hemma!
men sen under dagen värkar det som det har ändrat sig,jo nu ska släkten få komma,och vännerna dagen efter.
och bara det att "ja,men vi är tre stycken som ska dela på spriten"
"aa men sen ska jag ha cider också"
men hallåå,du är min LILLAsyster,du ska inte dricka mycket!!

det är så kul och höra allting,för man får ju faktiskt tänka lite på att man var väl kanske likadan i den åldern,.haha(låter som om jag är gammal som gatan)
men endå.

jag ska iallafall vara hemma den kvällen,mig blir ni inte av med :)
this will be fun!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0