ett inlägg bara för att elina tjatar!

haha,ja.. Elina dör tydligen om inte jag skriver här,och hon är tydligen sååå intresserad av mitt liv,och vad som händer när hon inte är med mig,så här får du en liten uppdatering,haha!

försov mig lite i morrse,så jag sket i att käka frukost,tänkte jag kunde äta det i skolan istället för vi skulle ändå bara få information om olika saker.
sandå måler kom dit och pratade lite,fick ju en värsting mössa ;) (som jag förövrigt inte passar i) men vad gör derå!
sen kom det en annan kille och berättade lite om företagande,och om hans måleriföretag och jag kände direkt att hans företag vill jag jobba på! lät ju underbart det där ju.
jajaa,sen kom en tredje kille och pratade,men det var inte nånting om måleri,utan olika företaganden.
så nu jävlar,i trean ska vi gå en kurs och starta ett eget litet företag,köpa in saker BILLIGT från kina,förbättra dom lite och sälja dyrare här i sverige,och pengarna går rakt ner i våra fickor!
huuur underbart låter inte det!?!?.

haha ja,nu vet jag iallafall att elina blir glad,och att isis inte kommer kommentera!
haha!


Kommentarer
isis

haha nu måste jag ju kommentera bara för att du säger så där, fast jag vet inte vad jag ska skriva men ändå det här är ju en kommentar ändå ;D haha

2009-11-24 @ 22:14:59
sv till isis

hahah aa ;D

2009-11-25 @ 16:38:37
Karin

Okej då vet vi, Elina kan inte få nog av Jenny, haha :D

2009-12-14 @ 03:03:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0