hej hopp gummi..snopp?

haha ja dte var någon dag sen jag updaterade här men det har blivigt lite oftar nu än för ett par veckor sen.
har ju varit ganska nere,men det är bara att inse att livet går faktiskt vidare och jag är trottsallt bara 17 år och har hel livet framför mig! så man måste se det fårn den ljusa sidan liksom.

nog om det. igår var det fest hos danne,det var lagom med folk från början men sen under tiden 22-23 kom det massvis med folk,folk från stan,östervåla,bälinge,björklinge,lövstalöt, det var typ folk från alla håll och kanter.
men det var trevligt,träffade folk man inte träffat eller pratat med på ett bra tag,och sen var det folk som man ungefär träffar varjedag som också var där.
det var jävligt skönt att vara nykter och se alla andra hur dom beter sig,gör och säger. haha visst man är väl precis likadan själv när man dricker men det är bra kul å kolla på andra fyllon.

idag har jag hunnit med att kolla på tv,övningskört,hängt tvätt och käkat lite godis.
elina kommer hit om nån timme, vi ska dricka vin ikväll,haha! men full tänker jag inte bli,det får nog bara bli nått glas.. eller,jaa hur det blir med den saken återstår väl att se,haha!

slänger in en bild på min mor,bara för att hon är bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0