i like färglära

vi hade färglära idag,det vart lite flummigt men det var nog bara för att både jag och frida var trötta.
men kul hade vi,och det är ju dte som är huvudsaken ;D

ingen vet hur många mandariner jag klämt i mig dom senaste två dagarna,vi har massor med mandariner och dom slinker ner,en efter en.
hellre det än massa godis!

fortsatte måla rummet idag,det kommer bli braaa. vet inte om jag ska ha lila eller en ljus ljus grå fondvägg?
help mee!

före                                                        just nu



Kommentarer
isis

jag tycker lila, så nu har du fått en kommentar ;) haha

2009-11-19 @ 22:55:55
sv till isis

haha,blir nog ljusgrå iallafall :P

tack för kommentaren kompis! haha ;D

2009-11-20 @ 16:30:29
isis

haha, varför vill du att jag ska kommentera om du redan har bestämt dig ;) haha

2009-11-21 @ 15:33:36
sv till isis

jag hade ju redan hunnit bestämt mig innan du efter 70 år kommenterade :p

2009-11-21 @ 15:50:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0