skolarbete

..är precis vad jag har hållt på med en stund nu,vi har grupparbete på samhällskunskapen.tur att jag och elin hamnade i samma grupp iallafall! vi ska ha redovisning om millenniemål 1. alltså om fattigdom och svält.
det är sjukt hur många det är som dör varje dag på grund av svält,25 000 barn dör VARJE dag av svält,det är hemskt! 1,4 miljarder lever i extrem fattigdom..sjukt.
vi skulle iallafall fixa information å skit i dag i bibblan,det började ju bra iallafall tills datan laggade ihop när vi fått ihop ungefär 4 sidor!! aa okej,pissigt.vi bytte data,elin skriver å fixa allt igen,å vad händer,datan hänger sig!! haha både jag och elin var som små åskmoln! men det fixade ju sig sen iallafall,som tur va!

jag har svenska jag måste göra också och engelska OCH matte...
svenskan ska jag läsa på snart,engelskan måste jag typ sträckläsa i morgon,och matten får typ vänta..

i morgon är det öppethus på skolan,så min lillasyster bad mig stanna kvar så jag kunde typ visa dom runt,haha hon tyckte jag kunde göra det eftersom att jag tydligen inte skulle ha nått annat för mig.suure!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0