utvecklingssamtal&lunch med mamma.

dagen började ungefär klockan 8 i morse när Fredrika skickade sms,hon skulle kolla om jag satt på bussen på väg till skolan,för det var en trafikolycka på 272;an idag,en buss och en lastbil tydligen.
men jag låg i sängen då jag,plus att jag läste att det var en minibuss och tydligen en mindre lastbill som var inblandade,så det var inte 844 iallafall.
somnade om lite lätt och vaknade klockan halv 11 igen,käkade frukost och gjorde mig i ordning för att åka på utvecklingssamtal.övningskörde in till stan,det gick fint,men att parkera där det är fullt med bilar å trångt,det är mindre kul.så det fick mamma göra eftersom att jag blev tokig!

det första han sa när vi kom mamma och jag va;" gud va lika ni är varandra",haha jotack,det har man fått höra nåra gånger.. är vi så lika mamma&jag?  jaja.
samtalet gick bra det med,han tyckte väl egentligen inte att jag behövde komma dit eftersom att det inte fanns nån frånvaro alls eller nått annat problem,haha.
vi fortsatte till chilli sen och kollade på soffor och lite annat.
åkte sen vidare till gränby och kollade runt lite där,sen käkade jag och mamma lunch,ost och skinkpaj,goottt!.

just nu är jag sur,så jävla förbannad!! småsaker som gör mig så jävla arg,jag skulle kunna slå sönder nått just nu!!
eller typ SLÅ DIG din fula lilla bitch unge!!
åååååååååååååååå!!!! jag har damp just nu!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0