ett tag sen..

ja det var ett tag sen jag skrev här,men det finns ingen lust till det..

men iallafall så idag vaknade jag runt 10 gick upp och satte mig här,tiden bara rinner iväg när man sitter vid datan,har suttit och läst lite bloggar och då tickar klockan på bra.
ska iallafall käka frukost snart,sen ska jag nog baka en paj.elina bad mig om det igår så jag tänkte jag kunde vara lite snäll å baka en äppelpaj :)
sen ska jag nog duscha och lite sånt,linn fråga mig för nån dag sen om hon inte kunde få fixa mitt hår,och visst får hon det.

ikväll far jag iväg till elina för att dricka alkohol med en massa trevliga brudar,det behövs just nu kan jag säga!

ja,vi får väl se när nästa inlägg kommer,kan nog kanske ta ett tag. ha det så bra så länge,hejhej!


Kommentarer
Karin

Det kommer bli kanon ikväll :D

2009-09-25 @ 13:04:33
URL: http://spinmyworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0