ingen ork

nej det finns ingen ork till att skriva här så mycket.
men här kommer ett litet inlägg iallafall

i lördags åkte jag,amanda,elina och tora in till stan för att ta bussen ut till (nu kommer jag inte på alls vad det heter det där stället) men ut mot sunnersta iallafall på fest. elinas bror och hans kompis hade 20års kalas.roligt var det :D sen tog vi bussen in till stan igen runt 12 och käkade lite på max,sen kom pontus om hämtade mig så vi åkte hem och sov.
 
söndagen spenderades mest ute i garaget hemma hos honom,men vi tog en sväng till biltema också och handlade lite. sen tittade vi lite på film,sen somnade vi bådatvå,runt klockan åtta åkte vi till gränby för att jag skulle kunna åka med mamma hem.

igår var det skola som vanligt och dagen rullade på ganska så fort,och elina kom och hälsade på en stund,innan mamma kom och hämtade oss och vi åkte till mormor&morfars grav och ställde dit en liten blomma eftersom att mormor skulle ha fyllt år :) sen var vi bara här hemma och kollade lite på tv och elina hjälpte mig med samhällskunskapen som ska vara klar till på torsdag,så tack vare henne så är den klar nu :D

idag struntade jag i att käka frukost på morgonen så att jag kunde sova lite längre,skönt.
köpte en macka i skolan sen istället och käkade.
har mest inte gjort nånting idag i skolan,jag ligger bra till så jag har mest slappat,ont i ryggen har jag också.

just nu sitter jag och väntar på att duschen ska bli ledig så jag kan få duscha,sen ska jag kolla på film.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0