torsdag = gympa..

jajjamen,gympa andra lektionen idag,gick gelt okej. alltså våran gympalärare kan faktiskt vara trevlig,precis som vilken människa som hellst. hon hade med sig sin hund idag,jätte söt,nu kommer jag inte ihåg vad rasen heter,men typ en sån där hund som är med i "snow dogs" om nån sett den,haha ;D ser ut lite som en varg.
men jag trodde eftersom att gympaläraren är som hon är så trodde jag att hunden skulle ha ett coolt namn,men ikke,hon fick nog det mest ocoolaste namnet man kan ha,Smulan.. 
aja nog pratat om det.
jag satt å klagade på  igår att jag hatar matten,å att killarna i min lilla grupp verkar duma i huvet,men tänk så fel jag hade, jag hade faktiskt kul på matten,pågrundav att killarna faktiskt va roliga,sen kanske det bara var idag som dom var det,men det var en rolig lektion iallfall,å jag diggar min mattelärare ;)

i morgon har vi sovmorgon,börjar inte fören 11 och slutar halv 2. sen vettefan vad som händer.
på lördag blire lite party iallafall ;) niiiice!
-




"vaaaa,menar du att din förra mattelärare tog betalt för sexuella tjänster?" ehhhm,nej "nej men säg då inte att hon var en hora,för då är man prostituerad lilla vännen"

ahahahah kul vare xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0