vacker utan spackel..

vi har spacklat hela dagen i skolan,gissa om man har ont i fötterna efter att ha stått up hela dagen.
ucsh så trött jag vart på den där jävla spacklingen,man känner sig ju inte lite värdelös när man står och spacklar och hinner med bara en vägg på typ 3 timmar och ena killen i klassen hinner med alla sina väggar på samma tid..bög!
men jag och jossan roade oss lite iallfall och målade på våra lådor,min vart ful,helt blå prickig,det var ju kul för stunden och man kände sig som ett barn som typ gjort bus å målat på väggen eller nått haha,meeen vi fick oss ju några goa skratt ;D

isis åkte med mig hem,vi kollade på tv och åkte en sväng till affärn och köpte lite onyttigheter,eller ja, jag köpte bara en liten snickers,så sååå onyttig va jag då inte :p
isis åkte hem runt 7,då tog jag mig ett bad,sköönt.
sen efersom att mamma möblerat om i mitt rum idag (frivilligt)så har vi rensat lite skit.
hahah hittade en utav alla mina dagböcker,kul att läsa vill jag lova. stava kunde man inte för fem öre,haha.

nu funderar jag starkt på att gå och sova. är sjukt trött! så vi hörs ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0