första dagen på praktiken

var helt okej, jag har målat 5 rum idag nu när jag räknade efter,och ingen vet hur svettig och äcklig jag är just nu,men så är det i detta arbete! ;)
i morgon tror jag inte det blir nån praktik,vi har nationella i morgon så jag fick göra som jag ville med praktiken.
jag vill ha torsdag nu,lite för firande av sista april! hoppas det är bra väder bara..

Grattis till Isis som klarade körkortet idag!
fyfan va skönt det kommer bli när man själv har klarat det,bara känslan av att man kan åka var man vill när man vill UTAN att någon ska sitta brevid och säga vad man gör rätt och fel! och kanske det bästa av allt,man får ha HÖG MUSIK på i bilen utan att nån kan säga nått om det!!

mvh en glad illaluktande tjej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0