helgen

I fredags åkte jag hem till elina,hon färgade mitt hår och vi kollade på tv/film.Det blev en lugn fredagskväll,mycket skönt!

Lördag åkte vi in till stan för att försöka hitta en present till isis,men det var lättare sagt än gjort.
Vi gick runt ett tag sen tog tålamodet slut så vi åkte hem.
Duschade,packade och gjorde mig klar för att åka hem till kusin som fyllde år.
Fick sedan skjuts av kurre óch marianne till pontus.
Vi var själva hemma,vi satt och lyssnade på musik,pratade och drack några öl,mysigt :)
Runt klockan 22(?) kom tommy och hämtade oss och vi åkte vidare till skyttorp (tror jag).
Där var det inte mycket folk så vi proppade in allihopa i vanen och åkte till stan istället.
Kom hem runt halv 3-3 gick upp och la oss och slockna direkt!.

Igår fyllde Isis år,hon bjöd på mat och fika,myyycket gott! :)
trevlig eftermiddag/kväll.

och NU, nu har jag egentligen inte tid att sitta här,måste städa mitt rum och sen ut och måla mina fönster.


(min knöl på halsen har kommit tillbaka,dock är den mindre den här gången. men irriterande)



Kommentarer
E L I N '♥

ser inte riktigt knälen på halsen ? ;O

K R A M ♥

2010-04-26 @ 19:20:18
URL: http://mellansyyster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0