irriterande

Jag blir irriterad på att alla andra har praktikplats,men inte jag.dom har fixat åt alla 28(?) men inte till mig och stakars linus. Tommy skulle ringa senare idag (om han kommer ihåg...) och berätta om han har fått tag i nån praktikplats.jävligt irriterande om han inte fått tag i nån!!

Jag och kossan ska mötas i stan i morgon och ta oss till ett företag och fråga om sommarjobb,dom behövde tydligen målare så det är ju lite positivt iallafall.

En till irriterande sak är att jag kommer bara få G i engelska om jag klarar nationella proven..
jag kan ju så mycket mer än vad jag har fått visa,fick ju VG på ett engelska prov som vi gjorde för ett tag sen men det räcker ju inte..piss!!

-
men om jag skulle kanske ta å skriva lite positiva saker,så kan vi ju börja med mina dunder underbara vänner!
hur skulle jag klara mig utan dom!.Inte en dag skulle jag klara,och jag vet att det har varit struligt ett tag nu,men dom finns fortfarande här för mig! tror inte ni förstår hur mycket jag verkligen uppskattar det!.
och det börjar förhoppningsvis sakta men säkert att ordna upp sig mellan mig och en god vän och det känns för j*vligt bra!

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0