lördag

känns som om det är söndag idag,men ikke.
kom hem från elina idag,sov där inatt :)
vi gick som sag hem till jessica och moa igår,va till lekparken och sen satt vi mest inne och prata och kollade på tv.
både katten och moa kom och ville sitta med mig,riktigt mysigt :D skulle vilja ha barn jag med,gud så mysigt.men det är mycket annat också,det är ju inte bara skaffa sig en lite bebis.

har fixat till i mitt rum,duschat,sminkat mig och ska väl ta och käka nått snart också innan jag tar mitt pickåpack och åker hem till P.
<3



Kommentarer
Bastard

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-01-25 @ 15:42:59
URL: http://bastard.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0