söndag,återigen

helgerna nuförtiden går så fort! sjukt.
åkte hem till P igår,vi åkte till willys för att handla cola och ciggaretter,men ciggaretterna fick vi inte handla för att jag "inte hade mitt körkort med mig",idioter.
jag blev en aning aggresiv och tjatade mig till att åka till statoil,vi köpte en film också när vi ändå var där.
sen blev det popcorn och film mys hela kvällen.¨
Idag har jag bara slappat,P har varit ute i garaget,han måste ju liskom inte ligga inne å slappa med mig när jag vet att han har annat han måste göra.Vi åkte till max och handlade middag för att tjocka i oss framför tv;n sen.gooott'!!.
sen vart det ytterligare lite mys,sen tog jag bussen hem och kom hem för nån timme sen :)
-





Kommentarer
Gap Year

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-06-09 @ 10:40:48
URL: http://gap-year.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0