elina vagina falk

Bara för att hon har tjatat på mig så ska hon få sitt jävla inlägg!

Elina Linnea Holm Falk

Jaa,var ska jag börja!? jag tyckte inte alls om dig första gången jag träffade dig,
bitch, var det rätta ordet om dig!
och jag vet vad du tyckte om mig,så helt enkelt,
vi gillade inte varandra!
men jag vet inte riktigt vad som hände med det där,vi började umgås lite smått och sen flöt det på ganska flitigt!
Nu skulle man väl kunna säga att vi är som ett gammalt gift par,men jag gillar det! haha.
För ett bra tag sen nu händet det en sak som gjorde att det blev lite konstigt mellan oss tjejer,eller hur man nu ska uttrycka det,och min värld nästan rasa för att jag trodde att alla mina närmsta skulle säga upp kontakten med mig,jag såg det på det sättet iallafall,men ikke sa nikke,inte min Elina,hon fanns kvar,trotts det som hände,du bad mig inte att välja,DU STANNADE KVAR SOM EN ÄKTA VÄN! ställde upp för mig och sket i det där som hade hänt,det kallar jag äkta vänskap!
och jag hoppas jag har ställt upp för dig lika mycket som du har ställt upp för mig.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0