torsdag

herregud vilket väder det är ute! snöstorm förfan,usch!

efter skolan idag så väntade jag på min gris,han och hans kompis svängde förbi skolan med lastbilen,så jag och julia fick oss en åktur som vi kommer minnas,haha!
åkte ner till kölen och lämnade lastbilen och sen skjutsade vi hem julia,och sen vidare ut hit.
trodde jag skule dö på vägen hem,fy!haha.
nu ligger jag och väntar på att grisen ska komma hit,duscha och äta tar vist eeeevigheter för killar...

borde egentligen plugga inför provet i morgon,men jag orkar inte! jag är helt slut och vill bara mysa.


Kommentarer
vagina

haha! Vilket fint smeknamn din herre har fått.. :)

2010-12-17 @ 12:37:55
Johanna

Haha ja tyvärr så tar dom lång tid på sig men bara hålla ut :)

Ha det så mysigt nu :)



<3

2010-12-17 @ 20:33:03
URL: http://cjohannas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0