lättare sagt än gjort..

det är jävligt lätt för andra att säga att man ska skita i "det där" och gå vidare.
det är inte så jävla enkelt! jag tror att det är lättare för folk som inte vet hur det är att säga "skit i honom".
man kan inte bara skita i någon!! det fattar väl vem som hellst!
även fast personen kan ha varit jävligt dum i huvet,så kan man inte bara stänga av och inte bry sig mer.
visst,man kan säga att man inte orkar bry sig,att man skiter i vad personen gör,men innerst inne så gör man inte det!
jag vet ju själv hur det är,jag säger att jag inte bryr mig,men egentligen bryr jag mig så sjukt mycket!
så ni som säger att "skit i det där",tänk efter en gång till!
det är lättare sagt än gjort!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0