livet rockar ibland alltså!!

jag är sjuuuk! kan knappt prata/hosta/svälja för att det gör så äckligt ont i halsen!
gick på trafikkunskapen idag iallafall,sen skrev jag en sjukanmälan.
pratade med engelska läraren innan jag gick så det var lugnt.

har fått en jävla knöl på halsen..positiva jossan; "det är nog en canser knöl! :D:D",haha taaack!
alva sa att det nog hade med förkylningen att göra,jag tror nog mer på henne än jossan ;)
tack vare den här jävla förkylningen så blir jag hemma ikväll,skulle egentligen ut till vendel med Elina,men så blir det inte.. det hade faktiskt varit kul,men eftersom att det tar jävligt mycket på krafterna att vara sjuk så kommer jag inte orka,och jag har en kännsla av att jag inte kommer vara så trevlig heller..

                                                                   äckel knölen..


Kommentarer
amandaaaaaaaaaa

jag gillar din snygga pil du gjort:P hahahaha

2010-01-26 @ 22:54:16
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0