promenix

jag ska snart ut på en promenad,det är ju fint väder så det är bara att passa på.plus att det inte finns så mycket att göra,vill inte bara sitta inne och ruttna. med lite hot så fick jag med mig Linn,eller det vet jag ju ifs inte riktigt än eftersom att vi inte kommit iväg än.Hon skulle på toa först...(linn är en fjant)

jag sitter och kallsvettas!? är det bra eller dålig..ja inte vet jag..
 
btw
jag vaknade klockan ÅTTA i morrse,sjukt.bolibompa är inte detsamma som förr i tiden..
synd.



Kommentarer
isis

jenny, jag har jag sagt om de här! nu har du skrivit om tre saker i ett och samma inlägg ;) jag blir ju förvirrad och vet inte vad jag ska kommentera haha! puss

2010-01-12 @ 19:16:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0