söndags ångest

Sitter och tänker på att jag måsta göra det där jävla svenska provet,och vi har svenska i morgon men jag hoppas han inte nämner nånting om att göra provet då för jag vet inte ens vad provet handlar om..Jag har liksom inte pluggat.Dåligt gjort av mig.

Har inte gjort mycket alls idag,låg i sängen och halv sov till klockan 2 ungefär,gick ut en sväng då för M hade lyckats kört fast här ute med epan och P skulle åka hem,så sa hejdå till honom.
Sen har jag mest suttit här eller kollat på tv..Duschat har jag hunnit med också.
Väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan sätta mig i soffan med mamma och kolla på blåsningen.
Jusste,mamma har kommit hem nu,lite skönt faktiskt ;)




Kommentarer
Morteneli

Very informative...God Bless

2011-03-22 @ 14:47:03
URL: http://morteneli.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0