uppe med tuppen

Vaknade ovanligt tidigt idag,så kommer nog slockna här i soffan om en stund känns det som.
Ligger och kollar på Ice Age,haha jag älskar sid's kommentarer.
"den är grön,dom stack för två timmar sen"  "varför är jag bajsletaren?" "fortsätt marinera er,kommer snart..sexiii" hahaha!

ja ni kanske är nyfikna på gårdagen,
Jag och Elina satt här och drack,det ena glaset efter det andra.Det blev en hel del,men vi hade det kul,fast det bara var vi två här,haha!
Olle och Johan kom runt 10(?) vi satt här ett tag sen åkte vi vidare till bälinge på fest,hahah eller fest och fest,jag vet inte vad man ska kalla det. Det var tråkigt iallfall så vi åkte där i från,fortsatte till björklinge,sen från björklinge till bälinge igen för att hämta en ful människa sen in till stan.
Åkte och sladda på biltema parkeringen, riktigt skojj!haha.
Sen så vart det ju såklart fyllekäk på max,
Elina viskar i mitt öra,"jag ska ha ett minimål" hon kommer fram till kassan "hej,ett maxmål" vi sätter oss vid bordet, "vafaan,jag skulle ju ha ett minimål,jag tycker ju inte ens om det här".
HAHA,ja det var kul just då iallafall!
 
nej nu ska jag nog fortsätta kolla på filmen,kommer sökert ett inlägg senare.
hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0