varför vara frisk när man kan vara sjuk liksom..

börjar bli riktigt trött på att vara sjuk nu alltså.. har sovit bort hela helgen,inte det roligaste precis.
halsen gör lika ont nu som den gjorde i fredags,så det har inte blivigt nå bättre precis..
var ju till doktorn igår,fick först ta blodprov och halsprov,sen vänta en stund.
det visade ingenting,men sjuksköterskan tyckte att jag skulle in till "riktiga" doktorn iallafall,så vi fick en tid kvart över 4. medans vi väntade in tiden så gick vi ner på stan och inhandlade lite småsaker och sen gick vi och fika.
kom tillbaka dit och fick gå in till doktorn,han kollade i min hals och sa att det såg ut som halsfluss,"jipiii" tänkte jag,eftersom att man får medicin för det. men ikke,han sa att eftersom att blodprovet och halsprovet inte visade nått så kunde han inte hjälpa mig.Då kände jag bara hur jag ville lägga mig i graven direkt.. kom hem,la mig i sängen och grät en skvätt för att jag hade så ont och för att jag vart så jävla besiken över att jag inte fick nån medicin.Det ända han sa var att jag kunde ta ipren och käka halstabletter..Så det gör jag för fullt nu,men inte fan blir det bättre.

det här kanske är straffet för att man har druckit ganska mycket alkohol dom senaste månaderna..
illa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0