mitt i allt..

ja mitt i allt depp och känslor som går upp och ner så kom jag å tänka på när jag var ute på krogen för första gången,haha! "jag fyllde 20" och alla stod och sjöng för mig,och vart till och med bjuden på en drink,den kvällen vart väldigt billig jämfört med dom två senaste gångerna jag varit ute på krogen! man kanske skulle fylla år på krogen lite oftare,haha! myyycket kul var det iallafall.

ikväll vet jag inte riktigt hur det blir,mamma vill att jag ska med till bygdegården,som en liten muta så skulle hon betala inträdet åt mig,så vi får se.kan ju kanske gå dit en stund iallafall.
nej nu ska jag ta tag i mitt liv och fixa till mig lite.
seeeee yaaa

(bilden är sen i tisdags då elina och jag var på studenskiva,inte den roligaste men fulla vart vi)
Elina och Linus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0