sluut

i kroppen,och som tur va ringde en gubbe från min praktik  och sa att det hade strulat till sig med han som skulle hämta mig så jag fick vara ledig idag!
så jag la mig vid 8 igen och somnade som en stock,och vaknade 11.
har nu plockat i och ur diskmaskinen,dammsugit och skurat dom flesta golven här hemma.
det var kladdigt nästan precis överallt sen i lördags,men vi hade ju kul! :D
eller,det man kommer ihåg iallafallm,hahah.blev nog lite mycket i slutet av kvällen för min del.
jag,pontus,pappa och en död mamma satt uppe till klockan 4 och prata.
igår morrse vaknade jag av att det plingade på dörren,orkade inte gå upp så pappa gick och öppnade.
In kommer jossan,haha,hon var ju spårlöst försvunnen på kvällen,men det visade sig att hon hade följt med en kille hem,och fick sen skjutshem till mig på morgonen,hahah.så jag jossan och pontus låg helt döda i min säng och små pratade lite.jossan tog bussen hem senare och jag och P började städa.
haha,finns inte många hela stolar kvar, och fimpar finns det precis överallt,och då menar jag det bokstavligen,hittade en fimp under mattan i hallen?.
jajjja,man fyller bara 18 en gång,var det nån som sa till mig..och det är sant ;)
tack alla som kom och gjorde kvällen till en lyckad och rolig kväll,
och tack för presenterna! :D
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0