typiskt

solen har gått i moln nu när jag äntligen har tid att sola.. kommer säkert bli dåligt väder i morgon bara för att jag inte har nån praktik då..
det går bra på praktiken iallafall,men saknar klassen sjukt mycket,inte alls kul att stå själv att måla om dagarna.
idag var jag heeelt själv där vi va och måla,han jag var med skulle på ett ärende så jag blev själv,får egentligen vara det men det brydde vi oss inte om. huset vi målar är klart på måndag iallafall,sen får vi se vad det blir för jobb.
kan ju hoppas på att Björn kommer tillbaka nästa vecka,det är han som är min "riktiga" handledare.
han som har hämtat mig på mornarna nu är rätt söt faktiskt,inget fel på honom precis ;) haha.
han fick motorstopp två gånger igår,han kanske blir nervös när jag är med? ;) haha!

min pärla,"pussi" som den så fint heter nu,har kommit hem,har både tvättat utvändigt och invändigt!
tutan är bytt och tärningarna plus doftgranarna är ditsatta,det är niiiice! nu fattas bara körkortet (och att den går igeom besikningen) haha ;)

se och njut.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0