..........

jag blir så arg,jag kommer på mig själv sitta och tänka på dig,och alla bra stunder vi hade.
vi har gått igenom ganska mycket du och jag,men det är som bortkastat nu.
tänk om vi hade gjort ett annat val,hur skulle allt se ut idag då?
jag ställer mig den frågan ofta.
jag har så mycket jag skulle vilja säga dig,skrika ur mig allt jag inte fått sagt!
jag har så mycket aggressioner som jag vill ta ut på dig!
du får mig inte att gråta längre,men du får mig att känna mig värdelös,och jag hatar det!



Kommentarer
Anonym

du är inte värdelös! känn inte så! absolut inte. pppppppppppppfffffffffffff

2010-09-16 @ 19:45:35
Amanda Grahn

Den enda som är värdelös är han. Du är inte ett dugg värdelös. Inte alltid det lättaste att släppa det förflutna. Men det är framtiden som räknas och den ska vi göra till den bästa!! :) puss <3

2010-09-20 @ 21:36:42
URL: http://amandagrahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0