måndag

har en för jävla hosta som snart tar död på mig.
workexpress grejen gick bra idag,orkar inte skriva nått om det. kanske kommer i veckan.
fick träffa Stephanie en stund idag på lunchen,trevligt,dock blev de bara en snabbis men vi ses snart igen!
nu väntar jag bara på att få fika,jag och mamma har bakat en jätte god äppelkaka med knäcktäcke,göttans!
eller alltså nu säger jag ju att den är god bara för att jag tror det,har ju faktiskt inte smakat den än..haha!
nej nu är jag trött och ska bara mysa framför tv;n. sällskap skulle ju ha varit mysigt.men det verkar som om det kommer dröja ett bra tag innan jag hittar mig ett vettigt sällskap.
ja nu pratar jag om manligt sällskap.
haha nej nu vet jag inte vad jag babblar om längre.vi hörs hej! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0