regn och bara regn..

regnet öser ner här,och det står en kladdkaka i ugnen.gott en sånhär dag.
-
jag känner mig obekväm,har kommit in på ett "program" som heter workexpress,det börjar på måndag.
jag vill inte egentligen,men egentligen,varför ska jag inte ta chansen?. dom hjälper en att söka jobb och hur man ska förbättra sitt cv och motovera en att ringa arbetsgivare och vara extremt aktiv i sitt jobbletande,men jag vill inte.. inte för att jag inte vill ha ett jobb,för det skulle jag kunna döda för,men jag har bara någon konstig känsla.
Men jag ska ta chansen,det här kanske slutar med att jag har ett jobb om 4 veckor.
och ingen skulle bli gladare än jag om det skulle vara så.

jag tror jag är lite rädd för att komma in i vuxenlivet,jag vill vara barn en stund till,men det är inte så det funkar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0