ni får ursäkta mig men...

Här skulle det ha blivigt ett inlägg med bilder på mina julklappar å lite annat,men det dök upp någonting skrattretande alldelles nyss så jag måste av reagera mig

det här var ju så sjukt skrattretande,hahahahah jag ligger i sängen själv och skrattar,alltså vem tror du att du är,gud eller? hahaha. shit,efter det du gjorde i sommras så har jag helt ändrat syn på dig,lilla pojk!
förra året vid den här tiden var du den mest underbara personen jag visste om,du fick mig att tro att alla killar faktiskt inte är skit.
Men du visade i sommras vad du gick för,och du sjönk så jävla lågt i mina ögon då.
Trodde inte alls du var sån,men jag var blåögd och gick på ditt prat då.
Att komma nu och prata som om vi var vänner är ju bara helt sinnes!
Inte nog med att förra gången vi stötte på varandra ute på krogen så följde du efter mig och sen spelade ovetande att jag var där,ööö? okej.

Passande att vi ska till samma ställe i morgon och du hör av dig idag,HAHAHAHA alltså jag dör av skratt!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0