ovanlig måndag..

Jaa,jag åkte in till stan runt 10 tiden,för hade tid hos barnmorskan kl 11 för att ta ut min p-stav.
Så jag mötte upp Sthephanie fem i elva,kom in till barnmorskan och trodde att jag bara skulle få berätta vad jag ville göra och boka en ny tid för att ta ut den,men dom tog ut den på en gång.
S K Ö N T! för den har gjort mitt liv till ett helvete!.

Efter det gick vi ner på stan och handlade julklappar,och när vi sen var klara bestämde vi oss för att åka hem till Stephanie för att äta lunch,men på vägen till bussen fick hon ont i magen,smärtor hon inte hade haft tidigare,så vi ringde upp till förlossningen för att se vad dom sa,och dom tyckte vi skulle komma in,så vi pallrade oss dit så fort som möjligt,väl där så fick hon ligga med ctg(?) och lyssna på bebisens hjärtljud och kolla värkarna,men allt såg bra ut,men vi skulle endå vänta på doktorn,han skulle komma om en halvtimme....
En halvtimme blev en timme,en timme blev två timmar,och den där jävla doktorn kom aldrig.
Klockan 6 ungfär åkte jag där ifrån,och då hade doktorn kommit precis när jag åkt.

Det blev en helt otippad dag spenderad på förlossningen,men vi skrattade och hade kul emmellanåt iallafall :)
Nu är jag trött och ska lägga mig i sängen och kolla på soa.
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0