sängen

precis lagt mig i sängen,har jobbat idag 13-18. Dom frågade om jag kunde jobba en timme till men jag sa nej,kände att jag faktiskt kunde säga nej eftersom att jag jobbade natt i torsdgs och så skulle ju jag och Jessica baka,så jag skippade det.
Så ikväll kom Jessica Bosse Mickis Maja Patrik och Dennis hit,så himla mysigt,känns inte som om jag umgåtts med folk på hur länge som hellst så det var väl behövligt,nu är humöret på topp igen :)

Bullarna och snickerskakorna blev kanon bra,knäcken blev väl sådär,men jag är nöjd enså :)
I morgon väntas jobb igen,15-22-30 så jag hoppas på lite sömn inatt,eftersom att det har blivig väldigt lite utav det dom senaste nätterna..

våra suuuuper goa saffrans bullar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0